ח"כ הלוי בביקורת חריפה: "נותנים סיוע לחמאס"

אתר קול חי 1 Comment on ח"כ הלוי בביקורת חריפה: "נותנים סיוע לחמאס"

ח"כ עמית הלוי לאיתי גדסי במשדר הצהריים: "אין רגע של רגיעה. חמאס בכשירות מלאה. ההגדרות של דובר צה"ל לפירוק חמאס הן שגויות. הפירוק האמיתי של חמאס היה צריך להיות דרך חנק של אנרגיה. הם היו צריכים לצאת מהמנהרות כחושים וחנוקים. לא נצליח להשיג את יעדינו בדרך הזאת"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמית הלוי לאיתי גדסי ב'קול חי': "אין רגע של רגיעה. חמאס בכשירות מלאה. ההגדרות של דובר צה"ל לפירוק חמאס הן שגויות. הם לא צריכים מסגרת חטיבתית בשביל להרוג יהודים. אנחנו בתוך מלחמה עקובה מדם. הפירוק האמיתי של חמאס היה צריך להיות דרך חנק של אנרגיה. הם היו צריכים לצאת מהמנהרות כחושים וחנוקים".

"לא נצליח להשיג את יעדינו בדרך הזאת. צריך להכריע את הטרור בדרכים אפקטיביות. לא ככה. עלינו לשלוט במעברים, בפילדלפי, במקורות האנרגיה, לשלוט באוכלוסיה, בסיוע ההומניטרי. הסיוע ניתן לחמאס. 

אני מצפה מהרמטכ"ל הרצי הלוי לשנות גישה ולאמץ הדפוסים שבהם חיסלו את הטרור בסרי לנקה.

ועדת החקירה של הרמטכל הלוי הרתיחה את דמם של הורים שכולים. אם זה יקרה נקים ועדת חקירה פרלמנטרית. אני מקווה שהוא יחזור בו. זה קו אדום.

האזינו>>



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בס"ד
    כולי תקווה שהממשלה יקשיבו לח"כ עמית הלוי שכ"כ צודק וחכם מתי תתעוררו מדובר בארגון חמאס רצחני ביותר ואין שם אזרחים כולם רוקדים על הדם של עם ישראל תסתכלו על מאמרים מלפני 16 שנה מה מלמדים את הילדים שלהם בבית הספר רק להרוג ולרצוח יהודים ולהיות שהידים מתי תתעוררו אסור לרחם על אכזרים איך אתם לא לומדים לקח לחסל רק מהאויר ולא לסכן את החיילים היקרים שלנו כמו כל אומרות העולם זה ממש טיפשי לחסל עם פינצטה חיות טרף כאלה אלה לא אנשים אלה בהמות וחיות טרף ראיתם בעצמכם רואים הכול איך מסתירים מאחורי ילדים וגנים ובית חולים ורואים ואיזה רמאים ושקרנים הם ועדיין ממשכים עם הטפשות לסכן חיילים שלנו בעבור רוצחים שפלים די הגזמתם ממש טפשות לשמה תתעוררו הגיע הזמן כמה חיילים נהרגים מהטיפשות שלכם דיייייייייייייי